Ga naar de inhoud

Noorderzijlvest

Ga naar homepage Noorderzijlvest
Menu
  • Home
  • ActueelActueel
    • Online aan tafel met het waterschap
    • Coronavirus: maatregelen
    • Nieuwsberichten
    • Agenda
    • Bekendmakingen
    • Nieuwsbrieven
    • Storm en hoogwater
    • Stremmingen
    • Vorst
    • Waterstanden
  • Loket
  • OrganisatieOrganisatie
    • Belastingen
    • Bestuur
    • Duurzaamheid en energie
    • Inkoop en aanbesteding
    • Internationale samenwerking
    • Klimaatverandering
    • Leren over water
    • Onze taken
    • Plannen, beleid en regelgeving
    • Waterinnovatie
    • Werken bij Noorderzijlvest
  • Ons werkOns werk
    • Afvalwater zuiveren
    • Agrarische bedrijfsvoering
    • Beheer en onderhoud
    • Calamiteitenzorg
    • Dijkversterking Lauwersmeerdijk
    • Muskusrattenbeheer
    • Paterswoldsemeer
    • Peilbeheer
    • Peilbesluiten
    • Projecten
    • Slotenschouw (controle)
    • Vaarwegbeheer
    • Veelgestelde vragen - Ons werk
    • Vismigratie
  • Contact
  • Aanbestedingen
  • Bekendmakingen
  • Belastingen
  • Bestuur
  • Contact
  • Melden op de kaart
  • Projecten
  • Vacatures
  • Vergaderstukken AB
  • Vergunning aanvragen
  • Waterstanden
Broodkruimelnavigatie
Home › Loket › Klacht aanbesteden
Delen
  • Mail deze pagina
  • Delen op LinkedIn
  • Delen op Twitter
  • Delen op Facebook

Klacht aanbesteden

Bent u het niet eens met een aanbesteding of een onderdeel van een aanbesteding? Gebruik het formulier ‘Klacht aanbesteden’ om uw klacht in te dienen bij het Klachtenmeldpunt Aanbesteden waterschap Noorderzijlvest. Klachten kunnen niet gaan over het inkoop- en aanbestedingsbeleid van het waterschap Noorderzijlvest in het algemeen.

Formulier klacht aanbesteden indienen

Wie kan een klacht indienen?

Alleen ondernemers die belang hebben wij de verwerving van een specifieke overheidsopdracht kunnen een klacht indienen. Dit zijn:

  • geïnteresseerde ondernemers,
  • (potentiële) inschrijvers en gegadigden,
  • onderaannemers van (potentiele) inschrijvers en gegadigden, voor zover zij niet klagen over de relatie hoofdaannemer-onderaannemer of
  • brancheorganisaties en branche gerelateerde adviescentra van ondernemers.

Het anoniem indienen van een klacht is niet toegestaan.

Wat heeft u nodig?

  • eHerkenning niveau EH2+
  • het zaaknummer van het Beschrijvend document

Hoe werkt het?

  • gebruik het formulier ‘Klacht aanbesteden’
  • aan het indienen van een klacht zijn geen kosten verbonden

Schriftelijke klacht indienen

Wilt u liever schriftelijk (per post) uw klacht indienen? U kunt uw klacht sturen naar:

Waterschap Noorderzijlvest
Postbus 18
9700 AA Groningen.

Vermeld duidelijk uw naam en adres, de datum van het klachtschrift, het zaaknummer van het beschrijvend document, de omschrijving van de klacht en hoe de klacht verholpen zou kunnen worden.

Hoe verloopt de procedure?

  • U ontvangt een ontvangstbevestiging van uw klacht Aanbesteden. In dezelfde brief wordt uitleg gegeven over het vervolg van de procedure.
  • De klacht wordt in behandeling genomen door het Klachtenmeldpunt Aanbesteden waterschap Noorderzijlvest. Hierin zit een inkoper en een jurist die niet direct zijn betrokken bij de aanbesteding waar de klacht betrekking op heeft.
  • Het indienen van een klacht schort de aanbestedingsprocedure niet op. Het waterschap Noorderzijlvest is vrij om al dan niet te besluiten tot opschorting van de aanbestedingsprocedure.
  • Het Klachtenmeldpunt onderzoekt vervolgens of de klacht terecht is. Dit doet ze door feitenonderzoek, gegevens die door de klager zijn aangereikt en het eventueel horen van partijen.
  • Het Klachtenmeldpunt brengt advies uit aan de manager Bestuur en Relatiebeheer.
  • De manager Bestuur en Relatiebeheer beslist over uw klacht.
  • U ontvangt van het waterschap Noorderzijlvest de beslissing op uw klacht.

eHerkenning

Meer zekerheid over uw online identiteit, daarom gebruiken wij eHerkenning. Met eHerkenning identificeert u zich veilig en eenvoudig online. Het grote gemak is dat u met eHerkenning bij meerdere organisaties kunt inloggen. U hoeft dus minder wachtwoorden te onthouden. Veilig, makkelijk en betrouwbaar. Ga voor meer informatie naar:

  • www.eHerkenning.nl

Voor het indienen van een klacht aanbesteding hebt u niveau EH2+ nodig.

Logo EHerkenning niveau2+

eIDAS

In order to continue you have to log in with eIDAS by using your personal digital authentication code of your country.

Login with an European digital identity (eIDAS)

Vragen

Bel ons maandag t/m vrijdag

  • 08:00 - 16:30 uur
  • 050 304 89 11
  • Inkoop en aanbesteding
  • Contact

Producten en diensten

Alle producten voor particulieren en ondernemers.

Producten en diensten

Volg Noorderzijlvest

Volg ons op Facebook
Volg ons op Twitter
Zie ons Linkedin profiel
Noorderzijlvest op Youtube
Nieuwsbrieven

Onze taken

  • Waterveiligheid
  • Voldoende water
  • Schoon water

Calamiteiten

U kunt calamiteiten ((natuur)ramp of een niet-verwachte gebeurtenis die ernstige schade kan veroorzaken) 24/7 doorgeven: 050 304 89 11

Dit geldt ook voor vervuiling van het oppervlaktewater (Al het natuurlijke water dat te zien is aan de oppervlakte, zoals sloten, beken, kanalen en vennen, en in verbinding staan met grondwater.) of ongewenste lozingen

Contact

Stedumermaar 1,
9735 AC Groningen
Telefoon: 050 304 89 11
info@noorderzijlvest.nl

Vragen over uw belastingaanslag? Noordelijkbelastingkantoor.nl
Telefoon: 088 7879000

  • Privacyverklaring
  • Responsible disclosure
  • Toegankelijkheid
  • Sitemap
  • Archief website

© Waterschap Noorderzijlvest

---