We vinden het belangrijk dat inwoners, ondernemers en andere overheden ons gemakkelijk vinden. En dat ze snel worden geholpen. Daarbij zijn we je graag zo goed mogelijk van dienst. In onze servicenormen staat wat je van ons mag verwachten.

Algemeen

  • We staan je vriendelijk en respectvol te woord.
  • We maken concrete afspraken en komen die na.
  • Kunnen we je niet helpen, dan zoeken we samen met je naar de juiste instantie.
  • We denken graag met je mee over mogelijkheden die we kunnen bieden.
  • We gaan zorgvuldig om met je persoonsgegevens en informatie. We houden ons aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Diensten en producten

  • Informatie over onze diensten en producten is actueel, correct, begrijpelijk en goed toegankelijk.
  • Bij onze diensten en producten staat welke informatie je nodig hebt bij het indienen van een aanvraag. Ook staat vermeld wat eventueel de kosten zijn en hoe lang de procedure duurt.
  • Informatie over onze diensten en producten kun je vinden op de pagina Melden en regelen.
  • Via het contactformulier op onze website kun je zaken melden. Ook kun je aangeven of je wilt dat we contact met je opnemen.

Klachten

  • We doen ons best je zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent en een klacht wilt indienen.
  • Op onze website geven we duidelijk aan hoe en waar je een klacht kunt indienen. Dit kun je vinden op de pagina Melding en klacht.
  • Binnen vijf werkdagen krijg je een schriftelijke ontvangstbevestiging. Hierin staat welke afdeling je klacht behandelt.
  • Binnen vier weken krijg je een reactie waarin staat of je klacht door ons wordt behandeld of door de onafhankelijke klachtencommissie.

Social media

Telefoon

  • Op werkdagen kun je ons van 8.00 tot 17.00 uur bereiken via 050 304 8911. Binnen 25 seconden krijgt je altijd een medewerker aan de lijn of een meldtekst.
  • Bij afwezigheid van de gevraagde medewerker of afdeling, kunnen we je doorverbinden met een collega. Of we maken een terugbelafspraak voor je. Bel je met een medewerker en is hij/zij niet aanwezig, dan kun je een voicemail bericht achterlaten. We bellen je dan binnen één werkdag terug.

Bezoek

  • Je bent welkom op ons kantoor aan het Stedumermaar 1 in Groningen. Wij zijn geopend van 8.00 uur tot 17.00 uur. Maak eerst een afspraak, dan kom je niet voor niets. Op de pagina Contact vind je alle informatie.
  • Wanneer je een afspraak met één van onze medewerkers hebt, word je bij de receptie opgehaald.
  • Kom je aan de balie met een vraag of een probleem, dan regelen we een afspraak met de betrokken medewerker. Soms kan dat meteen. Lukt dat niet, dan maken we een afspraak voor een ander tijdstip.

E-mail en post

  • Alle verzoeken om informatie, wensen of vragen registreren we.
  • Een e-mail kun je sturen naar info@noorderzijlvest.nl. Je ontvangt altijd een ontvangstbevestiging. Binnen drie werkdagen reageren we inhoudelijk op je e-mail. Wanneer binnen drie dagen geen inhoudelijk antwoord mogelijk is, krijg je een bericht waarin staat aangegeven op welke termijn je een inhoudelijk antwoord mag verwachten.
  • Een brief kun je sturen naar Waterschap Noorderzijlvest, Postbus 18, 9700 AA Groningen. Je krijgt van ons binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging waarin staat welke afdeling je brief behandelt. Inhoudelijk beantwoorden we alle brieven binnen vier werkweken na ontvangst. Wanneer er sprake is van afwijkende wettelijke termijnen, dan nemen we die op in de ontvangstbevestiging.

Klanttevredenheid vergroten

We vinden het belangrijk dat we onze afspraken nakomen. Daarom onderzoeken we met regelmaat de tevredenheid onder onze klanten. Ook zijn we voortdurend op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren. Kunnen wij iets aan onze dienstverlening verbeteren of ben jij juist erg tevreden? Laat het ons weten! Jouw aanwijzingen of ideeën zijn meer dan welkom.

Heb je gevonden wat je zocht?